مهدیا خانم مهدیا خانم ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

دختر نازم / مهدیا جان /

عکس مهدیا جان 2

1393/9/1 23:17
825 بازدید
اشتراک گذاری

اینم چند تا از ژست های من

وقت هایی که با خوردن مست خواب می شم

وقتی خیلی خوابم میاد  چشم هام رو می مالم

اینجا هم خوابیدم 

دارم فکر می کنم

دارم بازی می کنم

محمدمبین من رو خیلی دوست داره من هم همین طور

 

دیگه خودم شیشم رو می گیرم

اینم پتویی که اعظم خاله بهم داده و سالها پیش مادر جون ( مامان بابا محمد ) براش بافته

اینم عکس های من و عروسکم که خیلی دوسش دارم و با آهنگش آروم می شم

 

 

 

پسندها (17)

نظرات (6)

مامان ریحانه
2 آذر 93 12:04
ای جاااااااااااااااااااااانم چه ناز شده این مهدیا خصوصا چشم گذاشتنش مهدیا جونو رو خیلی ببوس
حنانه
2 آذر 93 18:22
سلام حال شما الهههههههههههههههی چقدر شما نازی عزیییییییییییییزم خدا حفظت کنه عزیزم خدا از چشم بد دورش کنه بوووووووووس برای گل دختری
مامان نی نی
6 آذر 93 19:10
نااااااازی عززززززززیزم،می بوسمت هزار تا.
مامان رخساره
12 آذر 93 11:44
ماشاله خدا حفظش کنه بوووووووس
کیان
17 آذر 93 10:27
مهدیا جونم من یک دونه از این غورماقه ها دارم خیلی باحالاهههههههه خیلی دوسش دارم . دهمت گرم مهدیا. چقدر هم لباسات بهت میاد
مامان روشا
20 آذر 93 0:34
سلام خاله جون چراعکس جدیداز مهدیاجون نمیزاری