مهدیا خانم مهدیا خانم ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

دختر نازم / مهدیا جان /

عکس مهدیا جان 5

1393/12/19 17:14
931 بازدید
اشتراک گذاری

 

با سلام به دوستان خوبم 

              

ببخشید که خیلی دیر به روز کردیم   

 

اول از همه امروز سالگرد عقد مامان الهام و بابا محمد هست   

 

تو این چند وقت اتفاق های خوب برای ما افتاد که نتونستیم وبلاگ رو بروز کنیم

 

ولی با دست پر آمده ایم

 

اول این عکس رو ببینیم تا خستگی ها مون از بین بره

 

 

این عکس رو مامان الهام در روز 22 دی که من 5 ماهه شدم گرفته

که البته رفتیم آتلیه و عکس زیبا هم گرفتیم

چند تا عکس از تولد یک دونه دختر خالم هليا جان

که همه برای شام رفته بودیم تهران خونه خاله

این عکس ها هم تولد محمدکسری پسر عمو مصطفی

رفته بودیم شام اونجا

اول بهمن هم فاطمه جون دختر عمه ام دندون در آورده بود و رفتیم مهمونی جشن دندون

اینجا هم رفیته بودیم برج میلاد تهران که من همش خواب بودم

و هیچی رو از اون بالا ندیدم تا این که آمدیم پایین و بیدار شدم

این هم یک عکس خنده و یه عکس تعجب 

مامانم بهم یاد داده پول هایم رو پس انداز کنم

این صندلی رو خیلی دوست دارم

اینم دوستم حنانه که اومده بودند خونه ما

اینم چند تا ژست من

با اینکه من از فاطمه کوچیکتر هستم ولی بهش زور میگم

من و پدر جون

اینم دالی بازی صبح من با مامان الهام

خواب بعد از حمام

 

من و آرمین پسر خالم

تو خوردن به هیچ چیزی رحم نمی کنم همه چیز رو میخورم حتی مارک زمین بازی ام رو 

 

 انشاالله اگر خدا بخواد دارم دندون در می یارم 

برام دعا کنید انشاالله زود زود دندون هام بزنه بیرون تا راحت بخوابم و این قدر اذیت نشم 

همه با هم آمین 

 

 

 

 

پسندها (20)

نظرات (9)

♥ نیکتا ♥
19 اسفند 93 18:33
سلام مامانی انیتاجوووونبه منم سر بزنید خوشحال میشم
سارا
19 اسفند 93 18:58
سلام عزیزم.امیدوارم مهدیای دوست داشتنی، در پناه خدا و در کنار شما دختری باشه که آرزوشو دارین
محمد
20 اسفند 93 11:45
**** این روزها فروشگاه اینترنتی تلیپ تا 30 درصد تخفیف داره **** تنوعات محصولات را از ما بخواهید. انواع لوازم آشپزخانه، ظروف نگهداری غذا، آماده سازی کیک و دسر، وسایل پذیرایی انواع ظروف تفلون زرساب لوازم برقی با برندهای مختلف : Hamilton، samsung , … محصولات ماهواره ای مانند آب پخش کن ایزی جت، تیبل میت جعبه دار، نایسر دایسر اصلی لوازم سفر همچنین با مجله تلیپ از انواع غذاها و دستورات آشپزی مطلع شوید.
مامان کورش
23 اسفند 93 10:18
چقدر بزرگ شدی قند عسل
مامان فاطمه
23 اسفند 93 12:43
کیان
26 اسفند 93 14:37
همه عکسهات عالیه خانوم خاموما
مامان ریحانه
29 اسفند 93 12:38
بهار ثانیه ثانیه می اید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد… سال نو مبارک
کوثر
15 فروردین 94 18:29
سلام خاله گلم.من اپ کردم خوشحال میشم بیایید وپست جدیدمو بخونیدوبهش نظر بدید.ممنون... کوثــــــــــــــرگلی
فاطمه
18 اردیبهشت 94 12:41
مهدیا جون خیلیعکس نازی داری