مهدیا خانم مهدیا خانم ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

دختر نازم / مهدیا جان /

سال دوم زندگی مهدیا خانم

1394/7/22 1:38
1,804 بازدید
اشتراک گذاری

        

با سلام

بعد از تصاویر تولد وقت نشد که بیایم     

حالا با سری عکس های جدید آمدیم

اول بعد از تولد یعنی پنج شنبه بعدش با اکرم خاله ای نا رفتیم مسافرت به گلپایگان

 

اینجا هم بازی من با اسباب بازی های آتنا دختر عموی هلیا ( دختر خالم )

و سوار بر موتور عمو حسین

روی درخت باغ آقاجون علی و هلیا

این هم بلال هایی که ما از گلپایگان آوردیم

خاله بازی من با اسباب بازی های خودم

 

اینم عکس های پارک رفتن و سوار بر اسباب بازی های برقی شدن

با خاله ها هم رفتیم پل طبیعت

 

و اینک من و عروسک مورد علاقم جناب خان

 

و به پارک رفتن با آرمین خان

همگی با هم یعنی پدرجون و مادر جون و عمه ای نا

مامان جونی و بابا جونی و ناهید خاله و نیلوفر خاله

رفتیم طالقان و یک امام زاده

داشتم از بالای امام زاده توی اون رو نگاه می کردم که یک هو سرم اون تو گیر کرد

اینم من و بارانا دختر خاله ای پسر عموهام

من خیلی دوست دارم کارهای مامان رو انجام بدم

مثلا گرد گیری کردن ، سفره پاک کردن ، جارو برقی کشیدن

به عروسک هام و بابا محمد غذا دادن

و روی پا خوابوندن عروسک ها

و این کار جدید هست که انجام می دم

پوشک کردن عروسک هام  و شیر دادن با هر وسیله ای که بشه

 

 

پسندها (10)

نظرات (3)

مامان سحر
23 مهر 94 12:39
ماشالا چه خانمی شده...اسپند دود کن برای ناز گل خانوم
مامان هانیه
3 آبان 94 18:15
وای چقدر دوست داشتنی شده عاشق اوووون عکس اخریشم
نیییلوفر خاله
3 دی 94 0:34
عاشقتم من که عششششششقم😍😍😍😍😍😍😍دورت بگردم عشقم که هر روز جیگگگگر تر از روز قبل میشی💓💓💓💓💓