مهدیا خانم مهدیا خانم ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

دختر نازم / مهدیا جان /

عکس مهدیا جان 6

1394/1/29 18:12
1,006 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام    

سال نو مبارک       

 

ما با يک سری عکس جدید آمدیم

 

اول تصاویر آخر سال 93

این عکس چهارشنبه سوری

مامانی نا رسم دارن برای عروس تازه عیدی ببرند

ما هم روز چهارشنبه سوری برای الهه خاله که تاره عروس هست عیدی بردیم

اینم من بعد از آخرین حمام سال 93 و آماده شدن برای لحظه ی تحویل سال

اما با تمام تلاش های مامان من برای تحویل سال بیدار نموندم

و لحظه تحویل سال من خواب بودم

این صبح من آماده برای رفتن به عید دیدنی خونه مادر جون و پدرجون و ...  

اینجا دارم بازی می کنم و TV نگاه می کنم

من عاشق بند دوربین هستم و همه حواسم به گرفتن بند دوربین هست

اینجا موفق شدم گوشی بابا رو ازش بگیرم

من و حلزونم

بابا محمد و من و سعید دایی مامان و بابا   و من و حبیب دایی

من و مادری و من با حاج آقا

اولین مسافرت من امسال بود که همراه عمه ای نا رفتیم شمال

این عکس های رامسر هست

عکس خانوادگی ما در بام رامسر که با تله کابین رفتیم

من و فاطمه ( دختر عمه )

اینجا چابکسر  

 

اینم چند تا عکس من

اینم مائده نوه دوست مادر جون که رفته بودیم شمال بهشون سر زدیم

اینم من و کتابم و توپم که خاله اعظم برام گرفته

من و گریه هایم

اینم تصاویر سیزده فروردین که رفته بودیم باغ دایی مامان و بابا

اینجا هم من تو بغل آقا جمال پسرخاله بابا و مامان 

 

اینجا من و پدرجون روی تاب  

من و محمد امیر پسر آقا جمال ( پسرخاله مامان و بابا )

محمد امیر و محمدصدرا و من

حنانه دوستم که قبلا دیده بودینش

خونه ما برای عید دیدنی

من خونه اکرم خالم

علی پسر خالم و من

تمام نوه های مادر جون

اینم آخرین عکس این سری

 

 

پسندها (14)

نظرات (6)

مامانی
9 اردیبهشت 94 18:10
ماشالا چه نازه به منم سر بزن
مامانی علی(زینب)
12 اردیبهشت 94 1:43
ای جانم خدا حفظش کنه چقدر جیگره ممنون که به وب پسرم اومدید خوشحالمیشیم که بازم بیاین
فاطمه
18 اردیبهشت 94 12:38
مهدیا جون خیلی بامزه هستی خدا برا بابایی مامانی نگهداره
دومین جشنواره تولید کتابهای صوتی
29 اردیبهشت 94 14:14
با سلام دوست عزیز... از شما دعوت می شود تا در دومین جشنواره تولید کتابهای صوتی برای کوکان ونوجوان نابینا شرکت فرمائید. همچنین خواهشمند است عنوان «همکار افتخاری» ما را جهت کمک دراجرای این برنامه پذیرا باشید.
سایت مهرمانه
31 اردیبهشت 94 16:05
سلام وبلاگ زیبایی دارید
خاله نیلوفر
21 خرداد 94 16:21
خاله قربونت بره نفس من. عاشقتم عشق خاله. قربون چشمای نازت بشم نفففففففففس