مهدیا خانم مهدیا خانم ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

دختر نازم / مهدیا جان /

عکس مهدیا جان 8

1394/8/13 17:30
2,769 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 ما اومدیم با یک سری عکس جدید      

 

این عکس ژست گرفتن من هست موقعی که مامان میگه

عکس عکس

 

 

این هم آخرین قسمت فصل 2 خندوانه برنامه مورد علاقه من

 

 

این عروسک نیلوفر خاله هست آقا رامین

که من دارم پوشکش می کنم و بعد از شیر دادن دهانش رو پاک می کنم

 

 

این هم مراسم مجمع بزرگداشت حضرت علی اصغر (ع) با آرمین خان

 

 

بعد مراسم هم رفتیم پارک .

 

 

این هم روز آش پختن مادر جون

 

 

نقاشی کشیدن من

من عاشق مداد رنگی هام هستم

 

 

 

پسندها (17)

نظرات (7)

نیایش
15 آبان 94 23:06
سلام مامان مهدیاجون امیدوارم حال شما و دختر گلتون خوب باشه و همیشه شاهد عکسهای شاد و زیبای شما باشیم راستش من با سرچ اسم مهدیا با وبلاگ شما آشنا شدم! یه سوال از خدمتت داشتم عزیزم...اینکه دلیل خاصی برای انتخاب این اسم داشتید؟و اینکه عکس العمل دوستان و فامیلتون دربرابر این اسم چی بوده... من چهارماهه یه نی نی تو دلم دارم و بعد دوسال انتظار به لطف خدا این اتفاق زیبا برامون رقم خورد...من عاشق این اسم شدم بدجور....و بیشتر به دلیل معنیش ...دخترهدایت شده ..منسوب به امام زمان هنوز به خانواده مون نگفتیم ولی چند جا توی فضلی مجازی مطرح کردم گفتن این اسمه؟!!!! یا اینکه من درآوردیه... یه ذره تردید دارم ولی شدیدا به دلم نشسته ...نی نیمون هم احتمالا دخمله گفتم نظرشما رو جویا بشم شاد و سربلند باشی درکتر خانواده گلتون و مهدیای عزیز پاسخ با سلام خيلي خوشحالم از اين كه اين اسم مورد توجه شما قرار گرفته در مورد اطرافيان نزديك بايد بگم خدمت شما كه همه استقبال كردن و كسي اين اسم رو مسخره يا اختراع خودم ندونست ولي فأميل دور تَر همه أوايل با اسم مهديار كه پسر هست اشتباه مي گرفتن و مي گفتن اين اسم پسر هست من هم براشون توضيح مي دادم كه اين اسم تركيب اسم مهدي و الف اسميت هست ولي كم كم جا افتاد و من خيلي ها رو ديدم كه اسم مهديا رو خوششون آماده و مثل شما از من در مورد معني اسم پرسيدن نمي خوام اسم خواستي رو بيارم ولي از اسم هايي كه نه معني خوبي داره و نه راحت تلفظ ميشه خيلي بهتر هست بهتر از همه اين كه با اسم مهدي هم معني كافي هست اميدوارم كه دختر نازم زير سايه امام زمان بزرگ بشه و ني ني شما هم همين طور
کیان
17 آبان 94 9:06
قربون اون ژست گرفتنت
شادمهر کوچولو
26 آبان 94 13:04
سلام مهدیا جون خیلی ماه شدی...خیلی هم عکسات قشنگن عزیزم
مامان بنیامین
12 آذر 94 20:28
سلام دختر تون خیلی خوشگل وبلاگ بنیامین بک سری بزنید www.benyamen .weblog.com
نیلوفر خاله
3 دی 94 0:40
زندگی من.عاشق ژستتم که ستتتتااااره من💗💗💗💗نفس من دردونه من.😉😉😉میبوسمت
【p】【a】【r】【y】【a】
7 دی 94 17:35
___*##########* __*############## __################ I LOVE YOU _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_############### ____################################# ______############################### _______############################# ________########################### __________### ##################### ___________###################### ____________#### ######## ####### _____________################# ______________############### _______________############# ________________########## _________________######## __________________###### __________________ #### __________________ ### ___________________ # ســ ــ ـــ ــلام دوســ ـــ ــــت خــ ـــ ــ ــوبــ ـــ ــم ایشالله همیشه مــ ـــ ـــ ــوفــ ـــ ـــ ــق بــ ـــ ـــ ـــاشــ ـــ ـی آپــ ـــ ــــ ـــــ ـــم عــ ـــ ــزیــ ـــ ــزم لطفا بـــ ـــهم سر بزن و نظـــــ ـــ ـــر بــ ـــ ــده لــ ـــطفا
Sara
17 دی 94 14:12
سلام .ماشالله دخمل خوشگلی دارید خدا حفظش کنه خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید اگه دوست داشتین تبادل لینکم میکنیم