مهدیا خانم مهدیا خانم ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

دختر نازم / مهدیا جان /

عکس مهدیا جان 7

1394/3/23 2:01
1,663 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام

اول از همه ببخشید که دیر آمدیم

تو این مدت اتفاق های زيادی افتاده

از جمله چهار دست و پا رفتن من و دندون در اوردن                   

این هم عکس های جدید من         

از این به بعد می تونم چهار دست و پا برم

کی می تونه من رو نگه داره ؟

 

اینجا رفتیم خونه حنانه ای نا

دو روز بود می تونستم چهار دست و پا راه برم که خونه حنانه ای نا خوردم زمین

این جا هم رفتیم جیگرکی دوست پدر جون

اینم من و آرمین

اینم اسبم که اعظم خاله برام خریده

عکس های تولد محمدصدرا پسر عموم

یک خنده زیبای من

عروسی فامیل پدر جون

من و محمدصدرا تو عروسی

تاب ب بازی من

تولد 3 سالگی آرمین

با نی آبمیوه خوردن من

کمک به مامان جونم

اینام یک جور خنده است دیگه

من و ماکارانی دوست داشتنی

من و تینا

قطعه شهدای بهشت زهرا

من و بستنی یهویی

مراسم گل محمدی و اولین بهار من و فاطمه

اینم اولین دندون من

و آش دندونی

ما با حنانه ای نا رفتیم مشهد

زیارت امام رضا و بابا محمد گوسفندی رو که برای سلامتی من نظر بود ادا کرد

من و حنانه در قطار

شب خوابیم و صبح که بیدار شدم حرم بودم

 

تا فضای باز میدیدم می رفتم

من و حنانه در قطار برگشت

بعد از مسافرت یه جکوری تو خونه مامان جون خیلی حال داد

بزرگ شدم و اسرار دارم که خودم همه چی رو بخورم

 

پسندها (14)

نظرات (8)

فاطمه
23 خرداد 94 22:35
خیلی ممنون خدا بهتون سلامتی بده دختر زیبا تون زیر سایه شما بزرگ بشه انشاالاه
خاله نیلوفر
25 خرداد 94 1:15
قربونت تو من بشم عاشقتم که من. ببینمت کشتمت
کیان
30 خرداد 94 9:36
وای خدا چه دخمل زرنگی من که اینقدر تنبلم حتی یک قل هم نمیخورم دل مامان و بابا خوش باشه
فاطمه
14 تیر 94 15:15
شب قدر است ادما باید قدر خودشونو بدونن که امسال هم شب قدری زنده هستن مهدیا جون منم دعا کن مرسی
همراه رایانه
1 مرداد 94 8:26
همراه رایانه مرکز پاسخگویی شبانه روزی به سوالات رایانه و موبایل تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
همراه رایانه
1 مرداد 94 10:25
همراه رایانه مرکز پاسخگویی شبانه روزی به سوالات رایانه و موبایل تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
فاطمه
12 مرداد 94 20:24
سلام خسته نباشی مامان مهدیا عکس جدید نداری از مهدیا دلم برا مهدیا تنگیده
فاطمه
24 مرداد 94 21:36
سلام خسته نباشید تولد مهدیا جون مبارک باشه روز دختر به خاله نیلوفر ومهدیا نازم تبریک می گم